Arlanz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Az áldás sohasem jön párosával, és a baj sohasem jön egyedül.
 
KezdőlapGalleryKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés

 

 Varázsigék/Rituálék

Go down 
SzerzőÜzenet
Harlequin
Admin
Admin
Harlequin



Varázsigék/Rituálék Empty
TémanyitásTárgy: Varázsigék/Rituálék   Varázsigék/Rituálék Icon_minitimeCsüt. Júl. 16 2009, 15:39

//A varázslatok listája bővíthető! Ha bármely varázslat ötletetek van, előhozakodhattok vele az Ötlettárban. //


Fehér Mágia



Gyógyítás: A gyógyítás mágikus úton is elérhető. A varázslat alkalmazója minél nagyobb hatalommal rendelkezik, annál nagyobb sérüléseket képes begyógyítani, és annál kevésbé fáradt el a varázslat végezte után. Ha a mágus egy képességeit meghaladó sérülést próbál begyógyítani, a seb nem fog teljesen begyógyulni, a mágus pedig ha nem hagyja abba időben, eszméletét veszti. Törött csontot nem lehet vele gyógyítani helyre igazítás nélkül különben deformáltan forr össze.

Gyógyítás I.szint (Ha a karakter rendelkezik egyáltalán a gyógyítás igéjével): A mágus képes rá, hogy csillapítsa a sebesült lázát (nem csak seblázról legyen szó), vagy csökkentse a gyulladás lobját a sérültön.
Gyógyítás II.szint (Ha a karakter 6 varázslatot ismer): Bármilyen felszíni sérülést képes begyógyítani, viszont a hegek megmaradnak.
Gyógyítás III.szint (Ha a karakter minden varázslatot ismer): A mágus képes elállítani a belső vérzést, megtisztítani a mérgezett vért, s egyéb belső sérüléseket gyógyítani.

Fényteremtés: A mágus képes fénygömböcskéket idézni -szám szerint maximum négyet- melyek fényereje a fáklyákéval egyezik meg. Ezeket a gömböket kedve szerint irányíthatja, és tüntetheti el. Ezt akármeddig képes fenntartani.

Illúzió: A mágus képes illúziókat teremteni, hatalmának nagyságától függ mennyire hitelesek.

Illúzió I.szint (Ha a karakter rendelkezik egyáltalán az illúzió igéjével): Egyszerű kis illúziókat tud teremteni, apróbb, és egyszerűbb tárgyakat, élőlényeket.
Illúzió II.szint ( Ha a karakter már 6 varázsigét ismer): Már nagyobb tárgyakat is képes lemásolni, és maximum ember méretű teremtményeket.
Illúzió III.szint (Ha a karakter minden varázslatot ismer): A mágus bármilyen illúziót képes létrehozni, de minél nagyobbat alkot, annál hamarabb elfárad.

Mágiatörés: A mágus képes az érzékelt varázslatot egyszerűen semmivé foszlatni. Kizárólag akkor nem sikerülhet neki, ha nála hatalmasabb mágus (tehát több igét ismer) hozta létre.

Telekinézis 1: Kisebb tárgyak lebegtetése, maximum hozzávetőlegesen 10 kiló súlyig.

Védelem: A mágus láthatatlan védőpajzsot emel maga köré, ami viszont csakis őrá érvényes, senkit sem tud behívni maga mellé, a pajzs védelmébe. A pajzsot legfeljebb fél óráig lehet fent tartani különben a mágus eszméletét veszti. A védelem csak fizikai támadásokra érvényes.

Mágiavédelem: A mágus képes burkot vonni maga köré, ami minden nemű mágiától megvédi. Legfeljebb fél óráig tartható fent, és nem párosítható a Védelemmel.

Lebegés: A mágus fel tudja emelni magát a magasba. Nehézkes varázslat ez, nem csak a megtanulása, az irányítása is, így a mágus legfeljebb három percig képes a levegőben maradni, aztán egyszerűen leereszkedik.

Telekinézis 2: A mágus képes ember méretű tárgyakat is megemelni, mi több embereket is. Egyszerre csak egy tárgyat mozgathat.

Álomvarázs: Elsősorban védekezésre alkalmazzák, a mágusnak az alany szemébe kell néznie, alig pár szívdobbanásnyi ideig, mire az mély álomba szenderül.

Gondolatolvasás (A gondolatolvasáshoz a mágusnak 8 igét kell ismernie): Ez az ige lehetővé teszi, hogy a mágus "kihallgathassa" egyszerre, egy időben csak egy valaki gondolatait. A varázslatot napi csak egy órán át lehet alkalmazni, de nem muszáj egy óráig ugyanannak a személynek a gondolatait hallgatni, s nem is kell ennek folyamatos egy órának lennie.

Famulus idézés: A mágus meg képes idézni, egy a jelleméhez illő élőlényt, ami bármely parancsát teljesíti. Egyik famulus sem rendelkezik különleges képességekkel, vagy varázslatokkal. Ha egy famulus elpusztul, két nappal később újra megidézhető, mintha mi sem történt volna.

Választható famulusok:
- Patkány
- Mókus
- Kígyó
- Majom
- Vadászgörény
- Sas


A hozzászólást Harlequin összesen 10 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Aug. 18 2009, 23:22-kor.
Vissza az elejére Go down
Harlequin
Admin
Admin
Harlequin



Varázsigék/Rituálék Empty
TémanyitásTárgy: Re: Varázsigék/Rituálék   Varázsigék/Rituálék Icon_minitimeCsüt. Júl. 16 2009, 16:01

Fekete mágia



Átok: A mágus megátkozva az áldozatot, balszerencse sorozatot zúdít rá. Az átok addig érvényes, míg az áldozat meg nem hal, vagy le nem veszik róla az átkot.

Illúzió: A mágus képes illúziókat teremteni, hatalmának nagyságától függ mennyire hitelesek.

Illúzió I.szint (Ha a karakter rendelkezik egyáltalán az illúzió igéjével): Egyszerű kis illúziókat tud teremteni, apróbb és egyszerűbb tárgyakat, élőlényeket.
Illúzió II.szint ( Ha a karakter már 6 varázsigét ismer): Már nagyobb tárgyakat is képes lemásolni, és maximum ember méretű teremtményeket.
Illúzió III.szint (Ha a karakter minden varázslatot ismer): A mágus bármilyen illúziót képes létrehozni, de minél nagyobbat alkot, annál hamarabb elfárad.

Sötétségteremtés: A mágus természetellenes sötétséget tud teremteni, húsz lépésen belüli területen. Ezen a sötéten csakis ő maga lát keresztül és bármeddig képes fent tartani.

Mágiatörés: A mágus képes az érzékelt varázslatot egyszerűen semmivé foszlatni. Kizárólag akkor nem sikerülhet neki, ha nála hatalmasabb mágus (tehát több igét ismer) hozta létre.

Árnycsapda: Ha a mágus az áldozata árnyékára lép, az képtelen lesz megmozdulni. Szoborrá merevedik, és kizárólag szemeit lesz képes mozgatni.

Félelemidézés: A mágus mindent túlszárnyaló rettegést képes kelteni az ellenfelében, ami csak addig tart amíg szemkontaktust képes azzal tartani. Az áldozat tekintetét ilyenkor foglyul ejti a mágusé. Ha a mágus pislog, a varázslat szertefoszlik.

Tudatirányítás: A mágusnak szemkontaktust kell felvennie az alannyal és tíz szívdobbanásnyi időre fent kell tartania azt. Ha mindez sikerül, az áldozat onnantól bábuként engedelmeskedik a mágus minden parancsára. Az igét vagy mágiatöréssel, vagy hirtelen, meglepetésszerű, zavaró cselekedettel, vagy fájdalomokozással lehet megszüntetni. Ezek a zavaró tényezők akár az áldozatra, akár a mágusra hatnak, mindenképp megszüntetik a transszerű állapotot.

Árnyszolgaidézés: A mágus egy ember alakú árnyékot idéz meg. Famulushoz hasonlóan működik, de leginkább csak kémkedésre használható, vagy hírvivésre. Tárgyakat, és hasonlókat -lévén árnyék- nem képes megfogni. Beszédre csak annyiban képes, hogy a mágus, ki megidézi, megtaníthat neki egy öt (mondatonként maximum tíz szó) mondatból álló "hírt", amit továbbítania kell.

Életerőszívás: A mágus kizárólag eszméletüknél lévő áldozatok életerejét szívhatja el. Szemkontaktusnak kell létrejönnie, és míg az áldozat gyengül, a mágus sérülései sorra begyógyulnak. Ha az áldozat elveszíti az eszméletét -még ha idő előtt is- a folyamat megszakad. túlságosan komoly sérüléseket nem lehet vele begyógyítani, viszont a mennyiség nem számít.

Láthatatlanság: A mágus képes kerek tíz percig teljesen láthatatlanná válni, ám más mágiához értők megérzik ugyan úgy a jelenlétét.

Csábítás: Fontos a szemkontaktus ennél a mágiánál. Az áldozatban erős vágy gyúl a varázslat használója iránt, ami meg is marad, két napon keresztül, hacsak addig mágiatöréssel semmissé nem teszik.

Halottfeltámasztás: A mágus képes feltámasztani egy halottat -ami zombivá válik- és az minden parancsát teljesíti, amíg csak mozogni tud (amennyiben a zombit mozgásképtelenné teszik, a varázslat szertefoszlik, s a mágus ereje is megggyengül, mert eltépték a közéjük feszült, láthatatlan szálat). Egy mágus maximum 3 élőholtat irányíthat egyszerre.



A hozzászólást Harlequin összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 16 2009, 13:39-kor.
Vissza az elejére Go down
Harlequin
Admin
Admin
Harlequin



Varázsigék/Rituálék Empty
TémanyitásTárgy: Re: Varázsigék/Rituálék   Varázsigék/Rituálék Icon_minitimeCsüt. Júl. 16 2009, 16:14

Természet mágia
Csak Druida karakterek alkalmazhatnak természet mágiát


Hívószó: A druida hangos, füttyentésszerű hangot produkál, mire az összes közelben levő vad az ő segítségére siet. Ezek az állatok fanatikusan védik a druidát. Amint véget ér a veszély, mintha mi sem történt volna, távoznak.

Állatalak: A druida képes egy állat alakjának a felöltésére. Erre a nap bármely percében képes, és akár napi több alkalommal is.

Állatok nyelve (Folyamatosan működik mint a mágia érzékelés): A druida képes bármely állattal szót ejteni.

Vízalatti légzés: A druida órákon át képes a víz alatt tartózkodni, és lélegezni. A víz egyszerűen nem megy a tüdejébe, le sem nyeli, csak az abban található oxigént lélegzi be.

Állatok irányítása: A druida képes egyszerre 3 állatnak parancsolni, és ezek a megigézett állatok bármit megtesznek amit a druida kér tőlük.

Növények befolyásolása: A druida képes arra sarkallni a közelben levő növényeket, hogy azok megtámadják az áldozatot. Tekergő tövises indák, pengeéles levelek, stb.

Regenerálódás: A druida képes ezt az igét önmagára, vagy bárki másra rátenni. Idővel az alany minden sebesülése begyógyul, de ez időt vesz igénybe. A legkomolyabb sérülések akár egy hétig is gyógyulhatnak.

Repülés (csak akkor sajátítható el, ha a druida minden természet varázslatot ismer): A druida képes felemelkedni a magasba, és legfeljebb 20 percig repülni, függetlenül attól, hogy mi az állati alakja. Erősebb mint a lebegés igéje.


A druidák állati alakban képtelenek varázsolni, de beszélni képesek!


A hozzászólást Harlequin összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 23 2009, 10:26-kor.
Vissza az elejére Go down
Harlequin
Admin
Admin
Harlequin



Varázsigék/Rituálék Empty
TémanyitásTárgy: Re: Varázsigék/Rituálék   Varázsigék/Rituálék Icon_minitimeCsüt. Júl. 16 2009, 16:37

Sámán mágia
Csak Sámán karakterek alkalmazhatnak sámán mágiát


Viharidézés: A sámán "felhergeli" az égi elemeket, s villámokat, jégesőt és erős szeleket okoz ezzel. Ezt a varázslatot nem tudja sokáig fent tartani, legfeljebb egy óráig.

Betegség: A sámánnak szüksége van az áldozat valamely személyes tárgyára, vagy testrészére (haj is megteszi) így a távolból is képes betegséget idézni annak fejére. A sámánnak húsz percig kell kántálnia, és folyamatosan az előtte lángoló tábortűzbe néznie, kezében tartva a szükséges tárgyat, testrészt. Az áldozatot mágikus kórság fogja kínozni amit hagyományos szerekkel nem lehet kikúrálni. Az áldozat szenvedése egy hétig tart, és ha addig nem semlegesítik a varázslatot, belehal (amennyiben a sámán másképp nem akarja. Az ő döntése - s energiabefektetése - határozza meg, hogy halálos kórt szór-e, avagy sem). Tünetek: Hányás, erőtlenség, véres vizelet, időleges vakság.

Félelem elűzése: Egyszerre támogató, és egyszerre ártó rituálé. Támogató, mert a sámánok ha elveszik a romlott harcosok félelmét, azok fanatikusan fognak küzdeni, akár a halálukig. Ártó, mert a harcosok így elveszítik óvatosságukat, sebezhetetlennek hiszik magukat, így jól meg kell gondolni mikor alkalmazzuk ezt a rituálét. A sámánnak ehhez a rituáléhoz három holló tollra van szüksége, és az érzet csak addig tart, amíg a sámán a tűznél kántál. Tíz percenként be kell dobnia egy tollat a tűzbe, és ha a tollak elfogynak, a hatás hirtelen elmúlik, és a rituálé véget ér.

Rémálom: A sámánnak szüksége van az áldozat valamely személyes tárgyára, vagy testrészére (haj is megteszi). Az áldozatot egyszeri alkalommal szörnyűséges rémálom fogja gyötörni, olyan szörnyű, amilyenre élete végéig emlékezni fog. A lázálom végeztével rettenetes állapotban ébred, mint a koffein függők. A rituálé abból áll, hogy a sámán a tűz körül köröz, és úgy kántál, alig tíz percig. Ha letelt a tíz perc, a tárgyat a tűzbe dobja, ez aktiválja a rémálmot.

Lélekvándorlás: A sámán, órákon át tartó meditálás, és egy növény elfogyasztása után, képes kilépni a testéből, egy óra erejéig. Ha addig nem tér vissza, örökké szellem marad, ha a teste meghal, ugyan ez történik. Szellem alakjában teljesen láthatatlan, nem képes tárgyakat megfogni, se nem kommunikálni.

Szellemidézés: A sámán bármilyen szellemet megidézhet. Vannak olyanok, amiket kedvére irányíthat, de ezek csak kopogószellemek. Ezeket leginkább kiszemelt áldozatokhoz bilincselik és azok az áldozat közelében maradnak egészen addig, amíg le nem veszik róluk ezt az átkot. A kopogószellemek folyamatos jelleggel igyekeznek keresztbe tenni áldozataiknak, törnek, zúznak. Amennyiben viszont a sámán a múltban élt személyek szellemeit idézi, azoknak megmarad saját akaratuk, éppen ezért veszélyes ez a varázslat, ha a megidézett szellem elszabadul.

Bénító érintés: A sámán egyetlen érintésére az áldozat egy ideig képtelen lesz mozogni. rongybabaként csuklik össze, és ez az állapot addig tart amíg a sámán meg nem szünteti, vagy amíg mágiatöréssel hatástalanítják.

Kőbőr: Támogató rituálé. A sámán egy mágikus főzetet készít el ami egyszerre csak egy harcosnak készülhet, mert szükség van hozzá a harcos egy hajtincsére, esetleg körömdarabjára. A harcos ha felhajtja az italt, bőre olyan keménnyé válik akár a kő, és ezt semmilyen fegyver sem képes átütni, csak az igazán erős zúzófegyverek. A főzet hatása fél óráig tart, s egyszerre nem fogyasztható belőle öt cseppnél több.. Amennyiben más issza meg, rosszullétet idézhet elő nála.
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





Varázsigék/Rituálék Empty
TémanyitásTárgy: Re: Varázsigék/Rituálék   Varázsigék/Rituálék Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Varázsigék/Rituálék
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Arlanz :: Ismeretek a világról :: Arlanz földje-
Ugrás: